Всичко за парите от интернет
Регистрирайте се и ще получите ценни съвети и начини да печелите от Интернет.
Напълно безплатно е,и отнема 2 минути!И ако намирате форума за полезен моля гласувайте за нас БГТОП
Всичко за парите от интернет
Регистрирайте се и ще получите ценни съвети и начини да печелите от Интернет.
Напълно безплатно е,и отнема 2 минути!И ако намирате форума за полезен моля гласувайте за нас БГТОП
Всичко за парите от интернет
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Всичко за парите от интернет

Този форум е посветен на всеки, който желае да изкарва пари от интернет и е готов да вложи времето и знанията си в това начинание. Няма да ви кажа, че е супер лесно и бързо да се изкарват пари от интернет, но ще ви покажа стъпка по стъпка как да направите
 
ИндексИндекс  PortalPortal  ГалерияГалерия  Последни снимкиПоследни снимки  ТърсенеТърсене  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  Моля Гласувайте за насМоля Гласувайте за нас  
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Bookmark and share the address of Всичко за парите от интернет on your social bookmarking website
Most Viewed Topics
20 изпитани начина за доходи от интернет
Как да прехвърляме файлове между два компютъра без мрежова карта, използвайки паралелния (принтерски) порт. Кабел за връзка.
Инсталиране на Windows 7 или Windows Vista от USB флашка
Метод: Как да си набавя директни реферали (ДР)
Продавам безжична клавиатура с вградена мишка.
Пари с изпращане на SMS
КАК ДА ИЗТРИЯ ПРОГРАМА ОТ БРАУЗЪРА
Пари от къщи, само с копи и пейст от amazon в eBay
Как да ремонтираме компютърно дъно с повреда в DC/DC стабилизатора на напр.
Висококачествени аудиокурсове - немски, френски и английски
Latest topics
» Какво мислите за Образованието в България
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby Boman Пет Фев 07, 2020 12:09 pm

» как да си проверявам натрупаните пари от интернета /биткойни,догекойни и други/в портфейлите ми
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby snarpim Нед Юли 01, 2018 11:46 am

» THWGlobal.com
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby v5901 Съб Окт 01, 2016 12:29 pm

» Изкарвайте пари докато спеделяте продуктите, който харесвате
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby Admin Сря Сеп 23, 2015 2:16 pm

» Безплатна книга за оптимизация на страници
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby Admin Пон Апр 20, 2015 11:46 pm

» Изкарвайте пари от знанията си
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby Admin Нед Дек 14, 2014 2:14 pm

» Писане на авторски статии
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby Admin Пет Юли 11, 2014 3:54 am

» Спечели лесни 10 долара в Пейпал
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby eminemka91 Пет Юни 20, 2014 7:30 pm

» Пари от къщи, само с копи и пейст от amazon в eBay
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby DropShipper F Пон Апр 21, 2014 11:47 pm

» ПЕЧЕЛЕТЕ ОТ ДО $3000 МЕСЕЧНО
Футуристично меню с Flash Icon_minitimeby pacony Чет Дек 26, 2013 10:25 am

Приятели
Смешни вицове,снимки и карикатури

Share | 
 

 Футуристично меню с Flash

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
TheGamer

TheGamer

Posts : 122
Points : 300
Reputation : 22
Join date : 08.12.2009

Character sheet
game:

Футуристично меню с Flash Empty
ПисанеЗаглавие: Футуристично меню с Flash   Футуристично меню с Flash Icon_minitimeСъб Яну 02, 2010 5:11 pm

В този урок ще ви покажа как да си направите атрактивно меню от вълнообразно подредени топчета. Ще използваме малко математика и ако сте запознати със синус ще ви е по-лесно.
На теория:
• Ще подредим 10 топчета в средата на сцената. Направете сцената малко по-голяма, в зависимост от големината на топчетата.
• За всяко топче ще посочим ъгъл. На практика ъгъл не съществува (две рамена, една допирна точка), но ще иползваме свойства на синус, така че ще трябва да разделим 360 градуса на броя на топчетата, за да се различава позицията на всяко топче от другите.
Вероятно сте виждали в учебниците по математика изобщражение на торта нарязана на парчета. Това ще направим и ние.
• Ще обозначим текущото (последно посоченото) топче с число, според което "парчетата на тортата" ще се изместят. Така ще се получи, че посоченото топче застава по-средата, а останалите се подреждат според него.
• Позициите на топчетата не се сменят моментално, а плавно. Това се постига, чрез една малка формулка, която ще достигне желания ъгъл плавно. Още повече, че честота на кадрите ще зададем да бъде ок. 30 fps.
Направете си едно топче с Oval Tool. Около 30 пиксела ще са достатъчно. F8 -> MovieClip и сложете Registration point в средата. Още докато го правите MovieClip натиснете Advanced от прозорчето (ако не сте го натиснали) и изберете отметката "Export for ActionScript". Полето Identifier вече трябва да е активно - въведете в него btn. Чрез този identifier ще размножим топчетата, като го викаме от Library. Сега изтрийте топчето от сцената. Засега няма да ни трябва.
Трябва да направим и бутони, които всъщност ще улавят движението на мишката. Направете един правоъгълник с дължина 60 пиксела и височина 250 пиксела. Повторете процедурата с топчетата, само че в полето identifier сложете btn_back.
Вече сме готови да пристипим към кода. Посочете фрейм и отворете Actions панела (F9). На първо време, преди да пишете в панела вижте дали на него пише "Actions - frame". Ако фреймовете ви са повече от един сложете stop(); там къде ще пишете, ако ви е един единствен фрейм - можем да започнем писането.
Като за начало, ще отбележим сцената с променлива - доста удобна техника - след малко ще прикачим топчетата и правоъгълниците на сцената, така че като пишем кода, Flash ще разпознае методите на променлива и ще виждате Code Hints.
var home:MovieClip = this;
Нещо много важно - ще дефинираме променлива, която ще представлява броя на топчетата (съответно на правоъгълниците). Ако четете от XML, ще я дефинирате по-късно, но за сега ще го направим статичен:
var num:Number = 10;
(Десет топчета.)
Оставете 5-6 реда празни - разделете си кода така - най-отгоре променливи, а надолу функции и прочее.
Ще започнем с цикъл for, от 0 до 9 или от 1 до 10, по принцип няма значение, но е добре да започвате от 0 (или според случая), за да не се бъркате.
for(var i:Number=0; i
Дефинираме променлива btn с която ще оперираме по-лесно. Посочваме identifier-a, която вече зададохме в Library. Избираме и instance name за всяко топче, защото после ще ни е нужно да го намираме. i+num+2 - това буквално е дълбочината на всяко топче, 0 - това е дълбочината на сцената (home), не може да има два обекта на една и съща дълбочина, а искаме правоъгълниците да са зад топчетата. Затова прибавяме num.
var btn:MovieClip = home.attachMovie("btn", "btn"+i, i+num+2);
Това е една от ключовите точки в кода. angle е свойство за всяко топче, което ние дефинираме (ООП). Тук си "разрязваме тортата" на парчета. Тъй като функцията синус във флаш очаква радиани, а не градуси, направо ще работим с радиани. 360 градуса, т.е. един пълен кръг е равен на Пи умножено по 2 радиана (3.14 * 2). 3.14 е прекалено неточно, затова ще иползваме Math.PI, което ще го изведе доста по-прецизно. Разделяме цялата "торта" на броя топчета и получаваме парчетата. Умножаваме по нарастващото i от цикъла, което ще направи парчетата на равни разстояния. Т.е. (в градуси) - първото топче ще има ъгъл 0 градуса (i започва от 0), второто парче 36 градуса, третото 72 и т.н.
btn.angle = i*((Math.PI*2)/num);
Една техника, която обичам да прилагам - изчислявам, колко е разтоянието до първото топче от началото на сцената. Ще подредим топчетата едно до друго с 10 пиксела разтояние помжеду им, а аз знам колко топчета ще има (num).
var k:Number = Stage.width/2 - (btn._width*num + 10*(num-1))/2;
Задаваме хоризонталната позиция и центрираме с k.
btn._x = btn._width*i + 10*i + k;
Тук ще иползваме вече зададения "ъгъл", който както вече обясних съществува само на теория. Прибавяме и Stage.height/2, което винаги е средата на сцената. Върнете се горе при променливите и дефинирайте r - радиус, който ще използваме. Направихме бутоните-правоъгълници 250 пиксела, но за радуис това е много, така че задайте около 80:
var r:Number = 80;
Заележете как адресираме ъгъла на всеки бутон (ООП). Стойностите, които връща синус са в интервал от -1 до 1, а нашите ъгли са в равни итервали от 0 градуса до 360 (т.е. от 0 до PI*2). Ако тествате сега ще видите, че топчетата са подредени в средата на сцената и са образували една синусоида.
btn._y = Stage.height/2 + Math.sin(btn.angle)*r;
Върнете се в началото Go down
 

Футуристично меню с Flash

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Всичко за парите от интернет :: Програмиране-
Free forum | ©phpBB | Поддръжка на форума | Сигнал за злоупотреба | Последните дискусии