Всичко за парите от интернет
Регистрирайте се и ще получите ценни съвети и начини да печелите от Интернет.
Напълно безплатно е,и отнема 2 минути!И ако намирате форума за полезен моля гласувайте за нас БГТОП
Всичко за парите от интернет
Регистрирайте се и ще получите ценни съвети и начини да печелите от Интернет.
Напълно безплатно е,и отнема 2 минути!И ако намирате форума за полезен моля гласувайте за нас БГТОП
Всичко за парите от интернет
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Всичко за парите от интернет

Този форум е посветен на всеки, който желае да изкарва пари от интернет и е готов да вложи времето и знанията си в това начинание. Няма да ви кажа, че е супер лесно и бързо да се изкарват пари от интернет, но ще ви покажа стъпка по стъпка как да направите
 
ИндексИндекс  PortalPortal  ГалерияГалерия  Последни снимкиПоследни снимки  ТърсенеТърсене  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  Моля Гласувайте за насМоля Гласувайте за нас  
Social bookmarking
Social bookmarking reddit      

Bookmark and share the address of Всичко за парите от интернет on your social bookmarking website
Most Viewed Topics
20 изпитани начина за доходи от интернет
Как да прехвърляме файлове между два компютъра без мрежова карта, използвайки паралелния (принтерски) порт. Кабел за връзка.
Инсталиране на Windows 7 или Windows Vista от USB флашка
Метод: Как да си набавя директни реферали (ДР)
Продавам безжична клавиатура с вградена мишка.
Пари с изпращане на SMS
КАК ДА ИЗТРИЯ ПРОГРАМА ОТ БРАУЗЪРА
Пари от къщи, само с копи и пейст от amazon в eBay
Как да ремонтираме компютърно дъно с повреда в DC/DC стабилизатора на напр.
Висококачествени аудиокурсове - немски, френски и английски
Latest topics
» Какво мислите за Образованието в България
Електронна Търговия Icon_minitimeby Boman Пет Фев 07, 2020 12:09 pm

» как да си проверявам натрупаните пари от интернета /биткойни,догекойни и други/в портфейлите ми
Електронна Търговия Icon_minitimeby snarpim Нед Юли 01, 2018 11:46 am

» THWGlobal.com
Електронна Търговия Icon_minitimeby v5901 Съб Окт 01, 2016 12:29 pm

» Изкарвайте пари докато спеделяте продуктите, който харесвате
Електронна Търговия Icon_minitimeby Admin Сря Сеп 23, 2015 2:16 pm

» Безплатна книга за оптимизация на страници
Електронна Търговия Icon_minitimeby Admin Пон Апр 20, 2015 11:46 pm

» Изкарвайте пари от знанията си
Електронна Търговия Icon_minitimeby Admin Нед Дек 14, 2014 2:14 pm

» Писане на авторски статии
Електронна Търговия Icon_minitimeby Admin Пет Юли 11, 2014 3:54 am

» Спечели лесни 10 долара в Пейпал
Електронна Търговия Icon_minitimeby eminemka91 Пет Юни 20, 2014 7:30 pm

» Пари от къщи, само с копи и пейст от amazon в eBay
Електронна Търговия Icon_minitimeby DropShipper F Пон Апр 21, 2014 11:47 pm

» ПЕЧЕЛЕТЕ ОТ ДО $3000 МЕСЕЧНО
Електронна Търговия Icon_minitimeby pacony Чет Дек 26, 2013 10:25 am

Приятели
Смешни вицове,снимки и карикатури

Share | 
 

 Електронна Търговия

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
Admin
Admin
Admin

Posts : 389
Points : 779
Reputation : 65
Join date : 15.09.2009

Character sheet
game:

Електронна Търговия Empty
ПисанеЗаглавие: Електронна Търговия   Електронна Търговия Icon_minitimeНед Яну 03, 2010 5:07 am

ЕЛЕКТРОННА ТЪРГОВИЯ

1. Определения
Най-общо казано е-търговията (електронната търговия) е електронна размяна на данни между бизнеса и неговите контрагенти (клиенти, доставчици, продавачи, партньори) и последващата обработка на тези данни. За целта се използват широко електронните технологии и съпътстващите ги технически средства за осъществяване на комуникация, които включват:
технически средства: факс, телефон, модем, компютър, сателитни системи, мрежи за пренос (кабелни, сателитни, оптични, безжични);
програмно осигуряване: гласова поща, електронна поща, сървъри, софтуерни продукти за обработка и размяна на електронни данни (файлове);
среда за тяхното функциониране: Интернет, Екстранет, Интранет, частни мрежи.
Най-често срещаното тълкувание на понятието, обаче, е свързано само с най-новия аспект на електронната търговия, а именно с електронните технологии съществуващи и приложими в Интернет, задължителен елемент от които е електронното разплащане.
Е-търговията поставя едни от най-строгите изисквания към вземаните решения относно дейността в мрежата. За да могат компаниите да оцелеят и да съществуват в съвременните условия, те трябва да направят доста повече от обикновеното осигуряване на достъп до техните продукти и услуги чрез WEB. Те трябва да планират и реализират добре построена стратегия за електронен бизнес, обхващаща всички части на тяхната организация, да обособят своя динамична структура, позволяваща бърза реакция според променящата се пазарна ситуация.

1.1. Исторически аспекти
Преди появата на Интернет, бизнесът се конкурираше чрез доброто обслужване на клиентите, чрез оптимизиране и ускоряване на процесите. В продължение на дълги години се изграждаше фирмена марка на базата на продукти и услуги с най-високо качество. Имената на много от традиционните компании и/или продуктите им ставаха нарицателни имена в живота (нека си припомним, че все още наричаме копирните машини с името на фирмата КСЕРОКС, която ги въведе в употреба). Появата на Интернет и последвалото разрастване на един нов тип бизнес до внушителни размери и с нечувана скорост доведе до чувствителна промяна в условията и правилата за правене на бизнес.
През последните години много големи dot-соm компании навлязоха дълбоко и овладяха големи части от пазарите на традиционния бизнес. Бързият възход на компании като Amazon.com и Уаhоо.com е явно предизвикателство и едновременно с това сериозно предупреждение към традиционния бизнес. На настоящия етап, поради наличието на екстремно разрастващият се виртуален пазар, дори успешни традиционни компании могат да загубят позициите си. И те трябва да за намерят начин за конкуриране на новия пазар чрез разработване на гъвкава стратегия, свързана с електронните технологии, която да осигури крайното им оцеляване! На тази стратегия трябва да се гледа като на основен ръководен принцип за бъдещия й бизнес. Защото след още десетина години понятието "електронен бизнес" вече няма да се тълкува като "бизнес в Интернет", а може би няма и да съществува като понятие - това просто ще бъде нормалният начин, по който бизнесът ще функционира.

1.2. Необходимост от фирмен сайт
Защо трябва всяка компания да присъства в мрежата?
Интернет е международна мрежа, която свързва милиони хора (потенциални и реални клиенти) от целия свят. Той е мощно средство за нов начин на комуникация, нов канал за дистрибуция и най-бързо развиващият се инструмент за маркетинг в наши дни.
Всяка компания би трябвало да обмисли възможността за търгуване в Интернет поради следните няколко причини:
- Може да продава директно на крайните клиенти: на момента, във всяка точка от света и по всяко време на денонощието.
За първи път от настъпването на ерата на комуникациите, всеки има възможност да продава продукти и услуги "on-line". Използувайки Интернет, може да се комуникира директно с клиентите по всяко време и без значение от кои географски региони са те. Обновяването на оферти, продукти и услуги през Интернет става почти мигновено.
- Може да се осъществява взаимодействие в реално време с клиентите и да се получава бърза и ценна обратна връзка от тях.
Интерактивността на Интернет е уникална. Клиентите могат да дават своите мнения веднага, спестявайки време и пари на фирмата за маркетингово проучване. Може дори да се изучават техните интереси относно компанията, продуктите и услугите й начаса - просто чрез проследяване на техните модели на поведение при ползване на сайта на компанията.
- Може ефективно да се намират и обособяват сегменти от пазара.
Интернет е чудесен маркетингов инструмент за проучване. Чрез него могат да се провеждат он-лайн проучвания на конкурентите, тенденциите на пазара, моделите на поведение на клиентите, както и вътрешни проучвания за поведението на служителите на фирмата. Но най-могъщото приложение на Интернет като маркетингов инструмент е възможността за:
идентификация, подпомагане и изграждане на връзки с клиенти, обединени в своеобразни микро-общности;
изработването на демографски и психографски профили на различни сегменти на пазара.
Идентифицирането на отделните групи, към които принадлежи посетителят, дава възможност за директно предлагане на търсените от тях стоки/услуги на много по-ниски цени от традиционната търговия, защото в Мрежата лесно и евтино могат да бъдат идентифицирани големи групи от ентусиазирани потребители.
- Възможността за покупка/поръчка в момента на разглеждане на сайта е друго уникално и много важно преимущество. Интернет позволява на клиентите на фирмата да задоволяват нуждите си за секунди, като по този начин се улеснява извънредно много направата на т.нар. "импулсивни покупки".
- Клиентите вече търсят фирмата в мрежата
Всяка една компания, която желае да бъде успешна в съвременните условия, трябва да присъства в Интернет. Това вече е едно от правилата на бизнеса, независимо от това кои са клиентите и какви продукти/услуги тя предлага. Фирмите, които нямат присъствие в Мрежата, трябва да разберат, че потенциалният купувач има възможности за избор и нуждата от получаване на достатъчно информация, която да го мотивира за покупка. Най-бързият и достъпен начин за получаването й е чрез Интернет. И ако фирмата не присъства там се налага извода, че не е сериозна или е изостанала доста от конкурентите си, които притежават WEB-сайт. А това предопределя крайното решение на заинтересованите посетители.
Всяка компания, която иска да остане на пазара, трябва своевременно да реагира на световната тенденция за развитие на собствен електронен бизнес. Неразбирането и бездействието биха били еквивалентни на фалит. Като пример можем да споменем въвеждането на телефона през 20-те години, като бизнес-средство - компаниите, които не са го приели вече отдавна не съществуват. Както днес не можем да вършим бизнес без телефон, така в близко бъдеще ще бъде невъзможно да се върши бизнес без Интернет.
Мрежата е среда, в която съществува цял един виртуален свят. Това е свят без географски граници, без разстояния, без физическо присъствие - свят в който всеки може да бъде каквото пожелае! В него липсват ограниченията от физическо, етническо и политическо естество, съществуващи в реалния живот. Тука не съществуват и много от финансовите ограничения, стоящи на пътя на малкия и среден бизнес, както и пред индивидуалното предприемачество (бизнес от дома).

1.3. Отличителни черти на он-лайн бизнеса
Интернет е много благоприятна среда за развитие на собствен бизнес. Някои от предимствата му са:
- 24 часов достъп от цял свят до информацията, разположена в Интернет;
- лесна автоматизация на он-лайн процесите;
- достъп до богата безплатна информация от най-различен характер;
- бързо разпространение и намиране на информация;
- комуникация в реално време на много ниска цена;
- наличие на многобройни данни и разнообразна статистика за посетителите на сайта;
- богата статистическа информация за оценка на ефективността на он-лайн бизнеса.
Ето конкретни примери на интеграция на тези характеристики с предприемаческия дух, които формират уникалните възможности и силната конкурентноспособност на он-лайн бизнеса:
# Изграждане на виртуална фирмена идентичност
Интернет е среда, предоставяща невероятни възможности на всеки (който има желание) да развие печеливш бизнес с минимални инвестиции. Тук няма малки и големи и всеки може да изгради желаната от него идентичност (самоличност) такава, каквато ще я видят всички в Мрежата. Вашата фирма, това е вашият сайт и отношенията, които създавате с посетителите му!
# Разменяне на ролите между търговеца и клиента.
В он-лайн бизнеса вместо търговеца да търси клиенти, клиентите търсят търговеца. При тази ситуация търговците не молят клиента за покупка, а отговарят на неговите въпроси и се стараят да задоволят изискванията му. Това им дава голямо психологическо предимство и възможност за по-ефективна работа.
# Създаване на виртуален офис
Сайтът може да функционира като виртуален клон на вашата фирма. Ако той е преведен на няколко езика, е все едно, че имате представителства в тези страни. Това, което получава посетителя в реалния ви офис, би могло да бъде предлагано и във виртуалния, но на много по-ниска цена:
- представяне на продукти/услуги;
- отговор на възникнали въпроси;
- възможност за достъп до систематизирана подробна информация;
- предоставяне на каталози, доклади, техническа документация;
- размяна на контактна информация и планиране на срещи;
- помагане при вземане на решение;
- сключване на сделка;
- извършване на разплащане;
- проучване на потребителското мнение;
# Изграждане на непрекъснат поточен автоматизиран процес и освобождаване на ресурси
- лесна автоматизация на он-лайн процесите;
- 24 часов достъп от цял свят до сайта ви;
# Спестяване на голяма част от разходите, присъщи на бизнеса в реалния свят:
- началните инвестиции и поддръжка на он-лайн бизнеса са много по-малки;
- снижени водещи разходи;
- евтина, бърза и лесна комуникация с клиентите;
- ниска стойност на рекламни кампании, маркетингови проучвания, генериране на посетители;
- бързо, лесно и евтино изграждане и поддръжка на дистрибуторски програми;
# Развиване на бизнес дейност без ограниченията, налагани от географските граници
- неограничен пазар;
- възможност за виртуално наемане на работници от други региони и държави;
- възможност за създаването на бързи и ефективни връзки за пренос на информация:
# Ефективно провеждане на маркетинг и фирмени проучвания:
- богат източник на разнообразна информация;
- автоматично сегментиране на потребителите по различни критерии;
- лесно провеждане на маркетингови проучвания относно продукт, потребителски интереси, навици;
# Директни продажби от страна на производителите.
Мрежата позволява да се прескочат традиционните дистрибуторски вериги, съществуващи между производител и потребител, като производителите могат да продават директно на крайните клиенти.
# Използване на он-лайн транзакции.
Те са в основата на е-бизнеса, като правят възможни:
- автоматизирането на продажбите;
- импулсивните покупки;
- автоматизиране на счетоводството;
- изграждане на универсално решение за цял свят;
- виртуалното банкиране;

2. Стратегии на електронния бизнес
Eлектронният бизнес може да се разглежда като революция в практиката на осъществяване на бизнеса. Той променя мисията, визията и стратегиите, които фирмите използват, за да постигнат целите си. При е-бизнеса традиционните физически дейности се заместват от електронни взаимодействия, като традиционните производствени вериги се разширяват във виртуални вериги за добавяне на стойност. За да участват в него, мениджърите трябва да знаят какво е това е-бизнес, да разбират стратегиите, които го направляват днес и в бъдеще.
Електронният бизнес трансформира ролята на информационните технологии при осъществяване на бизнеса ­ от спестяване на пари чрез ефективни вътрешнофирмени операции (back-office processing) в печелене на пари и подобряване на стоките и услугите чрез иновации, ефективност и ефикасност при взаимоотношенията с клиентите си (front-office processing). Той се отнася много повече до процесите, организацията, процедурите и мениджмънта на фирмите, отколкото до технологията, която те прилагат. Това е не просто работа с компютри и програми, а използване на съвременни информационни технологии и системи за удовлетворяване нуждите на клиентите. Проблем за повечето фирми е, че типичният стратегически план за информационните технологии (IT) обикновено e слабо свързан с бизнесцелите на организацията. Често той е смесица от технологични и архитектурни схеми и връзки (20% информационна част “I” и 80% технологии “T”). Добре функциониращата организация интегрира стратегията на компютърните си отдели с бизнесстратегиите. Целта на статията е да се представят факторите, които водят до успешни е-бизнесстратегии и се класифицират стратегиите, които се използват при електронния бизнес.

3. Класификация на стратегиите при електронния бизнес
В информационното общество бизнесстратегиите се изграждат върху взаимоотношенията между фирмите и отраслите, а не върху продуктите или възможностите вътре във фирмата. Основните фактори, които влияят за изграждане на успешни е-бизнес стратегии, са:
Позиционни фактори ­ технологии, услуги, пазари и търговска марка;
Обвързващи фактори ­ ръководство, инфраструктура и организационно обучение;
Стратегиите за успешен е-бизнес могат да се класифицират по много и различни показатели. По-важните от тях са:

3.1. В зависимост от нивото на разработване на стратегиите на фирмата за е-бизнеса съществуват два подхода:
Централизиран ­ малка група на фирмено ниво взема стратегически решения. Участниците в нея са добре подготвени и обикновено работят на ротационен принцип.
Децентрализиран ­ всяка бизнесединица във фирмата взема свои стратегически решения, като се съобразява със стратегията на фирмата. Планирането и приложението на стратегиите в отделните звена е свързано и времето за реакция на промените в околната среда е по-кратко.
Основните пречки за прилагане на децентрализирания подход при разработване на стратегиите са:
липса на знания, умения и нагласи за възприемане на стратегии от работещите на ниските нива;
затваряне на стратегическата информация във висшето ръководство, което води до различно разбиране за бизнеспроцесите;
отделяне на малко ресурси за разработване на стратегии;
фокусиране на мениджмънта върху краткосрочни цели.
Съвременните електронни технологии и системи съдействат за бързото преодоляване на тези проблеми.

3.2. В зависимост от етапа на реализация на е-бизнеса могат да се разгледат следните четири стратегии:
- Изграждане
На този етап се намират фирми, които са изостанали с изграждането на информационната си инфраструктура, услугите и трансакциите за електронния си бизнес. Те се нуждаят от разработка на план за ре-инженеринг на бизнеспроцесите и информационната инфраструктура за тяхното осъществяване. За да преодолеят изоставането е необходимо също:
да разработят ясна визия, да изяснат мисията и да поставят дългосрочни цели за приложенията си и информационната инфраструктура;
да въведат технологии и стандарти, чрез които да избегнат сложните и несъвместими помежду се модули и автономни подсистеми;
да се преориентират към разпределени системи за изграждане на информационната си инфраструктура.
- Управление
На този етап се намират фирмите, които са започнали преход към отделни елементи на електронен бизнес, но техните действия са били това интуитивни и хаотични, изразходвали са много средства и са загубили контрола при изпълнението. Те трябва да разработят своя дългосрочна информационна инфраструктура и да въведат стандарти, а също така:
да прекратят бързо приложенията с големи разходи;
да се фокусират върху разработването на приложения с възвръщаемост на инвестициите.
- Изпълнение
Фирмите, които се намират на този етап, са разработили основните си инфраструктури и приложения, но все още не ги изпълняват добре. За тях е необходимо да продължат разработването на проектите си и да повишат конкурентоспособността си:
да оценят конкурентоспособността на проектите си и да решат в кои от тях да продължат инвестирането;
да продължат сътрудничеството и коооперирането между мениджърите и компютърните специалисти.
- Разширение
Фирмите на този етап се намират във водеща позиция на пазара. За да я запазят, те трябва:
да продължат използването на информационните технологии, за да запазят конкурентните си позиции;
да създадат фондове за изследване и развитие и да експериментират с възможностите за по-големи рискове и възвръщаемост на инвестициите.

3.3. В зависимост от това кой управлява електронните пазари са възможни три модела, а оттам и три стратегии на участниците в тях:
Пазари, управлявани от продавачите. Продавачите са в най-неизгодна позиция при е-бизнеса, защото се конкурират с останалите производители в прозрачна среда. Те печелят от редуцираните цени на трансакциите при е-бизнеса. Стратегията им е бързо да изграждат пазари, управлявани от тях, и да предотвратяват възможностите на купувачите да намаляват цените на стоките и услугите.
Неутрални пазари, управлявани от търговски посредници. Търговските посредници имат ясни възможности за добавяне на стойност. Тяхната стратегия се ръководи от нуждите на продавачите и купувачите. Те трябва да намерят начин да интегрират бизнеспроцесите си с тези на клиентите и да избягват отрасли, където продавачите или купувачите имат власт. Стратегически печеливши са области, където се работи анонимно или където се генерира информация от трансакциите
Пазари, управлявани от купувачите. Стратегията на купувачите е ясна ­ те могат малко да загубят от възможностите на продавачите да анализират потребителското им поведение и покупателните им способности, а могат да спечелят много от конкуренцията между продавачите. Печелившата им стратегия е да организират колкото е възможно по-бързо пазари, управлявани от тях.

3.4. В зависимост от мениджмънта на знанията стратегиите са две:
Кодифицирана. Тя осигурява на работещите надеждни, висококачествени и бързи информационни системи за споделяне и използване на кодифицирани знания.
Персонализирана. Тази стратегия дава на работещите творчески, аналитични знания чрез лични контакти на специалистите си, без да се използват бази от знания.
Дните на простите електронни трансакции на електронната търговия вече са преброени. За да са водещи при осъществяване на е-бизнес, е необходимо фирмите да предефинират традиционните си приложения и да ги разширят и отворят към клиенти, доставчици и партньори. Те трябва да разработят стратегии за вътрешната и външната информационна инфраструктура, с оглед да отговорят на предизвикателствата на разработването, внедряването и използването на сложни приложения. Изследванията показват, че е важно фирмите да решат какво да разработват, какво да купуват и каква роля ще играе всяка технология. Тъй като подобни знания често не достигат, то ключовите решения ще се намират чрез разработване на стратегически партньорства и наемане на изпълнители извън фирмата.

4. Какво е необходимо за да се започне електронна търговия в Интернет
Статистиката показва, че 95 % от възникващите бизнеси в Интернет се провалят още през първата година. Причина за това е некомпетентността на собствениците им в областта на Интернет-маркетинга и действащите стратегиите в Мрежата, както и липсата на качествена поддръжка на он-лайн бизнеса.
Ето абсолютният минимум, от който се нуждаете, за да стартирате свой собствен бизнес в Интернет:
Желание.
То започва с ясното формулиране (поставяне) на целите, който искате да постигнете. Всеки път, когато мислите за успех, трябва да знаете, че имате реалната възможност и способността да го постигнете.
Мотивация.
Вие имате цел! Но ви трябва и основателна причина за да я преследвате докрай. И ако чакате някой друг да ви я посочи - много се лъжете. Знайте, че само вътрешната мотивация е икономически ефективна. Визуализирайте вашите цели! Живата представа за това, което ви очаква и към което се стремите ще ви окриля по стръмния път към успеха и ще ви помага да преодолявате трудните моменти. А такива ще има.
Време.
Ако искате да постигнете вашите цели трябва да се настроите за продължителна и упорита работа. Информационните технологии и софтуер могат да ви отменят в рутинни, времеотнемащи действия, но освободеното време ще ви е нужно за планиране, разработване на стратегии, тяхното трасиране и коригиране.
Ваш собствен компютър, свързан с Интернет.
Вие трябва да имате достъп до телефон и до Интернет, за да можете да работите он-лайн винаги, когато се наложи, без да зависите от други фактори. Пазете своя компютър и не позволявате той да бъде използуван от вашите приятели или деца. Той е вашия основен инструмент за бизнес и данните, които ще съхранявате на него ще бъдат много важни.
Качествени продукти/услуги,
които да предлагате в Мрежата. Те мога да бъдат ваши собствени или чужди. По-добрият вариант е да притежавате собствена продуктова линия, която можете да управлявате, без да зависите от някой друг. В този случай можете да печелите по-добре и по-бързо да развиете успешен бизнес.
Специализирани знания.
Това са знанията (и опита), които имате или можете да добиете и използвате в помощ на вашия бизнес. Освен класическите знания (регистриране на фирма, начало и развитие на бизнеса, счетоводство, данъци, действащи закони) в областта на традиционния бизнес, са ви необходими добри познания и за бизнеса в Мрежата:
как той функционира;
какви са неговите движещи механизми (принципи);
как да се изгради печеливш уеб-сайт;
как да се автоматизира обработката на заявките;
как да продавате вашите продукти / услуги ефективно и др.
Това може да звучи твърде плашещо за обикновения човек. Но то трябва да ви предпази от грешката да се хвърлите с главата напред в непозната за вас област. Само с гола идея, без предварително да сте подготвени с отговорите на въпроси, като гореспоменатите, вие сте обречени на провал.
Бизнес-план.
Повечето хора нямат ясна представа какво и как точно искат да постигнат. Освен една мъглява идея и някакви заделени пари, те нямат нищо, което реално може да им помогне да се установят в Мрежата и да развият успешен бизнес.
Правилен бизнес-модел.
Според това, какво ще предлагате на вашият уеб-сайт, ще бъде изграден и вашият собствен бизнес-модел. Правилният избор на бизнес-модел е жизненоважна предпоставка за успех в Мрежата.
Ваш собствен домейн.
Вие вече можете да получите собствено име срещу годишна такса от около 14 $, като заплащането става в български лева и в България. Собственото име говори за сериозни намерения и професионално отношение към бизнеса. Помислете си само за миг: "Кой би ви обърнал внимание, ако не сте намерили 14 $, за да закупите ваш собствен домейн? За какъв бизнес тогава изобщо може да става дума?"
Пари.
Не може да става въпрос за никакъв бизнес, ако вие не разполагате с пари (капитал). Но за разлика от реалния бизнес, в Мрежата е възможно стартирането на бизнес със значително по-малко капитал, размерът на който зависи от избрания бизнес-модел. Надеждата да печелите чрез присъединяване към някои реферални програми, като използвате безплатен URL и без никакви инвестиции на време и пари е празна илюзия.
Разбира се има още много неща, които трябва да знаете, но това зависи само от вас и от вашето желание да учите и успявате. С това ваше желание, постоянната мотивация и готовността да се учите, вие сте ограничени само от вашият собствен ум!

5. Основи на интернет сайта
Под Интернет-присъствие трябва да се разбира изработката на сайт и неговия постоянен мениджмънт и обновяване. Възможността клиентите да могат да се запознаят с последните промени (цени и продукция) и да могат да комуникират с вас посредством сайта е от огромно значение. Съветваме ви да се доверявате на компании, предлагащи уебдизайн, които могат още преди изработката на сайта да представят план за организацията и реализацията му. Самата изработка оставете на втори план; за това, как ще изглежда той, трябва да се придържате към някои основни норми:
Сайтът трябва да е максимално олекотен, тоест, едновременно да съдържа максимум информация и минимум излишни елементи (ненужни и/или отегчителни текстове, снимки, графики и т. н.);
Страницата трябва да показва на посетителите си сведения за всички услуги и цени, които предлагате, информация за вас и начините за обратна връзка с вас;
Дизайнът на страницата трябва да е съобразен с таргет групата, към която е насочен (с други думи, трябва да взима под внимание възрастовата граница, целта на посещение на сайта, националността на очакваните посетители и т. н.);
Сайтът трябва задължително да се обновява непрекъснато (или в най-лошия случай на определени интервали от време в зависимост от бюджета ви за реклама), тъй като страници с остаряло съдържание са безинтересни за крайния потребител (вашите клиенти);
Дори и при най-малката възможност за предлагане на онлайн-услуги (търговия, абонамент за стоки/услуги/новини по Интернет и т. н.) вие трябва да се възползвате от тази възможност и да включите това като опция в страницата си;
Не трябва да пренебрегвате възможността за постоянен онлайн-контакт чрез вашия сайт с потенциални клиенти и партньори от бранша, в който работите. Не забравяйте, че страницата ви ще бъде посещавана не само от случайни и бъдещи купувачи или абонати, но и от вашите конкуренти и колеги;
В никакъв случай не трябва да се доверявате на т. нар. "квартални уебмастъри" (приятели, познати, познати на ваши познати и т. н.), които ви уверяват, че "за два лева ще ви направят супер-сайт". Помнете златното правило, че сайт се прави не с добро желание, а с много опит;
Дори и да нямате собствена фирма или стартиран бизнес, е добре да помните колко много хора са се замогнали именно чрез бизнес по Интернет чрез собствена страница в световната мрежа. Ако се чудите с какво да започнете или по какъв именно начин да организирате вашия бизнес-сайт - потърсете ни.
След направата на сайта трябва да сте сигурни, че можете да работите паралелно с фирмата-дизайнер на сайта. Решете чрез преглед на бюджета и нуждите си възможността за навременна актуализация на цени, информация и общ вид на сайта - разгледайте нашите предложения и цени.
Върнете се в началото Go down
http://martyyy-martin.blogspot.com/
 

Електронна Търговия

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Права за този форум:Не Можете да отговаряте на темите
Всичко за парите от интернет :: SEO-
Création forum | ©phpBB | Поддръжка на форума | Сигнал за злоупотреба | Последните дискусии