Всичко за парите от интернет
Регистрирайте се и ще получите ценни съвети и начини да печелите от Интернет.
Напълно безплатно е,и отнема 2 минути!И ако намирате форума за полезен моля гласувайте за нас БГТОП
Всичко за парите от интернет

Този форум е посветен на всеки, който желае да изкарва пари от интернет и е готов да вложи времето и знанията си в това начинание. Няма да ви кажа, че е супер лесно и бързо да се изкарват пари от интернет, но ще ви покажа стъпка по стъпка как да направите
 
ИндексИндекс  PortalPortal  КалендарКалендар  ГалерияГалерия  Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори  ТърсенеТърсене  ПотребителиПотребители  Потребителски групиПотребителски групи  Регистрирайте сеРегистрирайте се  ВходВход  Моля Гласувайте за насМоля Гласувайте за нас  
Social bookmarking
Social bookmarking digg  Social bookmarking delicious  Social bookmarking reddit  Social bookmarking stumbleupon  Social bookmarking slashdot  Social bookmarking yahoo  Social bookmarking google  Social bookmarking blogmarks  Social bookmarking live      

Bookmark and share the address of Всичко за парите от интернет on your social bookmarking website
Most Viewed Topics
20 изпитани начина за доходи от интернет
Инсталиране на Windows 7 или Windows Vista от USB флашка
Как да прехвърляме файлове между два компютъра без мрежова карта, използвайки паралелния (принтерски) порт. Кабел за връзка.
Пари с изпращане на SMS
КАК ДА ИЗТРИЯ ПРОГРАМА ОТ БРАУЗЪРА
Висококачествени аудиокурсове - немски, френски и английски
Как да ремонтираме компютърно дъно с повреда в DC/DC стабилизатора на напр.
Какво мислите за Образованието в България
Продавам безжична клавиатура с вградена мишка.
как се работи с corel draw
Latest topics
» THWGlobal.com
by v5901 Съб Окт 01, 2016 12:29 pm

» Изкарвайте пари докато спеделяте продуктите, който харесвате
by Admin Сря Сеп 23, 2015 2:16 pm

» Безплатна книга за оптимизация на страници
by Admin Пон Апр 20, 2015 11:46 pm

» Изкарвайте пари от знанията си
by Admin Нед Дек 14, 2014 2:14 pm

» Писане на авторски статии
by Admin Пет Юли 11, 2014 3:54 am

» Спечели лесни 10 долара в Пейпал
by eminemka91 Пет Юни 20, 2014 7:30 pm

» Пари от къщи, само с копи и пейст от amazon в eBay
by DropShipper F Пон Апр 21, 2014 11:47 pm

» ПЕЧЕЛЕТЕ ОТ ДО $3000 МЕСЕЧНО
by pacony Чет Дек 26, 2013 10:25 am

» Евтин Wordpress сайт за имоти - готов за ползване
by Admin Нед Сеп 22, 2013 1:21 pm

» Изкарайте пари от няколко цъкания на ден за максимум 10 минути !!!
by askataaa Пон Авг 12, 2013 5:03 am

Приятели
Смешни вицове,снимки и карикатури

Share | 
 

 Интернет маркетинг 30 неща, които можете да направите днес, за да започнете да виждате резултатите утре

Предишната тема Следващата тема Go down 
АвторСъобщение
Admin
Admin
avatar

Posts : 389
Points : 779
Reputation : 65
Join date : 15.09.2009

Character sheet
game:

ПисанеЗаглавие: Интернет маркетинг 30 неща, които можете да направите днес, за да започнете да виждате резултатите утре    Съб Ное 06, 2010 4:15 am

Интернет маркетинг
30 неща, които можете да направите днес, за да започнете да виждате резултатите утре
А Пътеводител за малкия бизнес успех
3 Въведение
4 Сайт ефективност
7 Трафик поколение
16 Списък Сграда
19 за управление на контакти
22 E-mail маркетинг
26 Заключение
3
Отглеждане на малък бизнес отнема време. Не може да очаквате
да го направите веднага и започнете да печелите милиони долари (въпреки
това, което може да сте чули по телевизията късно вечер). Отнема
устойчив и всеобхватен подход за търговия, за изграждане на
си води, продажбите си, и в крайна сметка на крайния резултат.
Много от успешен бизнес вижда (особено
по-големите) са силно специализирани маркетинг персонал работи
ежедневната им дейност. Повечето собственици на малки предприятия не могат да
да си позволи такъв персонал. Те са сами.
Но с право се съсредоточи, може да стане, че специализираните
отдел "Маркетинг". Можете да се води, произтичащи във вратата
всичко от себе си ... въпреки че ще изисква по-малко работа
отпред. Инвест известно време в себе си образоването на прости
маркетингови стратегии и ресурси. Тук ще откриете цялата
ново ниво на развитие на бизнеса никога, че е възможно.
Никой не ви питам за да получите завършил степен по маркетинг.
Ако можеш да придобие опит за няколко прости области, можете
ще бъде добре по пътя си към успеха.
Ние съставихме ресурс за употреба с най-важните
неща, които може да се прави да расте на малкия бизнес, като се започне
сега! Не се опитвайте да реализираме всички тези мерки веднага ...
това би било твърде поразителен. Вземи ги една стъпка
по време и на изграждане, както и да отидете. Просто изберете няколко от
стратегии за която искате да работите за сега и там.
След това, малко по малко, ще изградят своя маркетинг усилия до
може просто да стоя и да гледам на продажбите идват подвижния инча
Да се заемем с нея!
4
Вдигни си уебсайт. Прави сте нов перспектива и си задайте въпроса
на следните въпроси. Или още по-добре да намерите някой, който никога не е виждал
Вашия сайт, преди и ги помолете да отговори на тези въпроси:
1. Къде очи си пръв?
Посетител на вашия сайт обикновено има внимание педя от само няколко
секунди. Това означава, че вашият сайт трябва да "кука" на тях в тази сума
от време. Уверете се, че първото нещо, което видя / предупреждение е нещо
достатъчно интересно, за да купуват повече време.
2. Знаете ли веднага това, което този сайт е това?
Отново ще има ограничено време за да предаде посланието си цяла. Ако има
твърде много развлечения, един посетител на сайта може да не винаги знаят какво
продажба.
3. Дали важна информация "над средната линия?"
Повечето посетители на сайта искам да знам подробностите, без да прави много
работа. Ако те трябва да намерете на основната идея, те ще
вероятно ще остави по-рано, отколкото бихте искали. Уверете се, че Отделни
Продаваме Proposition (USP) е ясно изразен. Това е част от
информация, която казва в едно изречение или по-малко защо някой трябва да
правят бизнес с вас. Посочва се ясно и видно на вашия сайт.
4. Можете ли лесно да счетат, че ползите от продукта / услугата?
Посетител на вашия сайт иска да научи колкото се може повече за
предимствата на вашия продукт или услуга. Удобства са важни, също, но
най-важното нещо, което един посетител може да отнеме е усещането, че този
продукт или услуга ще направи удар в живота си ... по-добро.
5. Има ли ясен призив за действие?
Ако клиентите като това, което виждат, е важно да се преместят заедно
бързо. Трябва да има видимо ясен призив за действие на вашия
Вашият сайт е вашата "витрина." Би трябвало да постави като много
в своя виртуален витрина, както бихте направили на предния прозорец
показване на по-традиционните магазин на главната улица. Вашият сайт
трябва да привлича клиенти и да ги върне
за повече.
Сайт Evaluati на | Общо време: 1-3 часа
САЙТ ЕФЕКТИВНОСТ
5
интернет страница. Обади се на действието може да се купи сега, създаване на безплатен пробен период,
научите повече или нещо друго. Уверете се, че не се изпраща
смесени послания с прекалено много призиви за действие. Изберете едно или
Двамата, които са най-важни и да ги направи лесни за намиране.
6. Естествени ли са цветовете и изображенията естетичен?
Ако вашият сайт е твърде зает, или дразнещи, ще загубите посетителите. Обърнете
малко време, за да координират цветове и за прилагане на високо качество на изображенията
, които добавите към вашето съобщение.
7. Дали шрифта лесен за четене?
Уверете се, че шрифтът е лесен за четене и не се разсейва. Да не се получи
фантазия, просто остана с една проста, безсерифен шрифт в контрастен цвят
на заден план.
8. Има обемисти раздели на писмено място на страницата?
Дълга, обемисти точки е вероятно да получите пропуска. Опитайте се разпада
своето копие на по-малки секции, които се точки в най-бързо.
9. Да елементите от менюто ясно ви кажа, когато те ще предприемете?
Карта на дизайн и използваемостта са важни съображения, които често се
пренебрегват. Помислете за това, информацията, която искате да намерите, ако
, които сте посетили този сайт и планирате менюта за това. Там трябва
почти винаги е "за нас" и "нас" страница.
10. Има един лесен начин да се свържат с бизнес?
Ако вашият сайт е работата си, вероятно ще са заинтересовани перспективи
които искат да научат повече или по-просто имам няколко въпроса. Уверете се, че
те са един лесен начин да ви намерят. Потенциални клиенти също така да
да знаеш, че те ще могат да се държат на вас, ако е необходимо в
бъдеще, независимо дали са за гаранционно обслужване, или подкрепа.
11. Можете ли да разберете повече за собственика или на работещите в
фирма?
Посетителите често искат да знаят, че имат работа с истински хора.
Наличието на "За нас" страница е чудесен начин да покажете на света, защото
са най-добрата да се справят с работата. Включване на снимки, също - всички
обича да се сдружават лице към бизнеса.
12. Чувствате ли се лично свързан?
Посетителите, които се чувстват лично свързан ще бъдат по-склонни да се придържат
около и / или да станат клиенти. Разкажи своята история, и да им кажа
защо се прави избор. Можете да се свържете лично с
посетители, като е честен, с помощта на разговорен стил на писане и
включително реални препоръки от други клиенти.
6
13. Дали писмено корпоративни или разговорен?
Корпоративна писане е добре за ... ами, големи корпорации. Но
малък бизнес не трябва да се прави на голям, официално лице, което е
изключен от обществото. Способността да се отнасят към клиентите си
е голяма причина, поради която в крайна сметка ще изберете вие - започнете веднага
с ангажирането, разговорен тон в писмена форма.
14. Има ли в Мрежата под формата на видимата на екрана?
Уеб форма е наистина единственият начин да улови води от вашия сайт
посетителите. Уверете се, че е на видно място над средната линия. В
по-добре изглежда, толкова повече хора ще го попълнят.
15. Дали предлагат привлекателни достатъчно, за да ви накара да искате да дадете своя
имейл адрес?
Вашият уеб формуляр трябва също така да предложи парче стимул да предизвика
интерес посетителите и да ги убеди да ви дадат информация.
Уверете се, че този стимул парче е привлекателен - предлагат реални съвети,
практични съвети или специални сделки, които незабавно ще помогне
потенциалните си клиенти.
16. Има мултимедия?
Мултимедия е чудесен начин да добавите характер и интерес към
интернет страница. Видео, подкасти, уроци и други възможности за мултимедийни
ви позволи да представи своето съобщение на посетителите си по начин, който
отправя призив към тях.
17. Има връзки към социалните медии?
Социалните медии дава възможност да комуникират с потенциалните си клиенти, и
това им позволява да общуват помежду си. Включване на линкове към вашия
блог, Facebook, Twitter и други социални сметки медии. Направете го
лесно за всеки да ви намерят в социалните медии ... дори и да не сте попълнили
на вашия уеб форма, те могат да изберат да ви следват по някакъв начин.
А Помощ Litle от приятелите си ...
Infusionsoft Разрешение за оценка | Време: 15 минути
В Infusionsoft, нашата цел е да променят коренно начина, по който малките
бизнеса расте. Ние разбираме значението на наличието на голям
уеб сайт, и ние сме щастливи да ви помогне да се кача на прав път. Нашата
Малък бизнес растеж Експертите стоеше да ви дам един безплатен,
не-стрингове-приложен преглед на вашия сайт. Те ще ви дадат
становище, безпристрастен, обективен наблюдател.
Обадете ни се днес в 1 (866) 800-0004 Ext. 1
7
След като определи области на вашия уеб сайт, който се нуждаят от подобрение,
разработи план, за да започнете въвеждане на промени. Не е нужно да правите
всички тях наведнъж - направя няколко наведнъж, докато имате уеб сайт, който
може да се гордее (и този, който постоянно носи в продажбите).
Следващата стъпка | време Setup: Активен
8
Първата стъпка е проста, но тя е тази, която може да извърши всички
разликата. Преди да направите нещо друго, което трябва да се създаде начин да се
трафик песен сайта и статистика. Препоръчваме ви да използвате Google
Анализ - той е свободен, лесен за настройка и лесен за използване.
За да настроите Вашия анализ, трябва първо да
регистрирате за Google сметка (Gmail
сметка работи добре). Отидете в
http://www.google.com/analytics и
кликнете на "Регистрирай се сега" бутона на
горния десен ъгъл на страницата. Вие ще имате
възможност да се запишете за сметка на Google
(Ако е необходимо), или да продължи с инсталацията.
Ще бъде помолен за вашия уеб сайт адрес
и ще бъде даден фрагмент от код за вмъкване
в сайта си.
След като са настроени с Analytics, небето е
границата. Можете да проследите всичко от уникални посетители на време, на място,
PPC реклама успех. В началото, вероятно ще искате да се съсредоточи върху това как
много трафика, който става и когато тя идва.
Ще имате възможност да разберете дали сте се трафик от препращащата сайтове (като
като си блог, социална мнения медии или контрол) или от биологично трафик
(Търси името си или други ключови думи). Тези данни ще бъдат от решаващо значение, както
Вие се движи напред с конкретни маркетингови кампании и тактики.
Трафик анализ е основата за успешно управление на вашите
маркетингови усилия. Ще разберете какво работи и какво не. Отиди инсталирате
Google Analytics сега!
АНАЛИЗ | Създаване време: 1 час
Трафик поколение
Голяма сайта няма да ви направи някое добро, освен ако можете да получите
на определен трафик, произтичащи за него. Няколко прости стъпки, може да накара хората
към вашия сайт. Колкото повече, пуснати в движение поколение,
толкова по-добре шансовете си за превръщането на населението в
плащанията на клиентите.
9
SEO (Search Engine Optimization) е процес на получаване на вашия сайт
признати по-често, когато хората да търсят по сайтове
като Google или Yahoo. По-добро SEO класацията означава, че се вижда от по-
хора ... и това е безплатен начин за увеличаване на трафика към вашия сайт.
Има три лесни начина да увеличите SEO класацията:
ключови думи, входящите линкове и местни обяви за търсене.
Ключови думи
Първото нещо, което трябва да направите е да напишете всички ключови думи
свързани с вашия бизнес. Опитайте се да мисля, че някой, който има нужда
вашия продукт или услуга, но не знам къде да отида. Това, което те ще
въведете в тяхната търсачка? Ако е търсил за местните водопроводчик, че може
напишете "водопроводчик Гилбърт Аризона." Ако аз търсех за един разумно
цени уебмастъра, аз може да напишете "евтини уеб сайтове." Опитайте се да определите всички
от възможните (интуитивно) комбинации може да се получи.
Следващата стъпка е да отидете на Google Инструмент за ключови думи:
HTTPS: / / adwords.google.com / изберете / KeywordToolExternal
Въведете с ключовата дума, която фрази
мисълта, когато сте били регистрация е възможно
комбинации. Ще можете да видите как
много хора търсиха тези фрази
и колко конкуренция има
около тези ключови думи. Вие също така ще
виж подобни ключови думи, които може да искате
за насочване на вашия SEO стратегия.
След като вече знаете най-добрите ключови думи за използване
на сайта си, че е време да ги пуснат да работят
за вас. Търсачките искали да видите своята
ключови думи във важни места - места
като заглавие (текстът, който се появява в браузъра раздела в горната част на
екрана), заглавията, под-заглавията и дори съдържание, което е
към горната част на страницата.
Колкото повече думи използваме, толкова по-търсачки, ще си вземат бележка.
Но не забравяйте да интегрират своите ключови думи в изречения и четене
избягване на "ключови думи плънка." Ако имам заглавие на "Гилбърт водопроводчик
ВиК Mesa тоалетна ремонт счупени тръби Аризона ", посетителите на сайта ми ще
не бъдат впечатлени (и нито ще търсачките, между другото).
SEO | Създаване време: 2-5 часа, след минимална текущата поддръжка
10
Друг добър начин за изпълнение на ключови думи в сайта си е чрез поставяне на
предмети или други видове съдържание, които са богати на ключови думи. Търсене
двигатели, също обичам актуализирано съдържание, затова не се колебайте да се добавят нови статии
Редовно ще доведе до повече ключови думи за вашия сайт.
Входящи връзки
Входящи връзки изгради репутацията си и доверието сред търсачките
(И потенциални клиенти за този въпрос). Тези входящи връзки (често
наречен препратки) също позволяват търсачките по-лесно да те намерят, ранг
вас и ще ви кача на търсене списъци. Не всички препратки са създадени равни,
обаче.
Връзки, които идват от легитимни сайтове са най-добрите. Ако сте свързани от
много популярен сайт - още по-добре. Но закупени връзки от "ферми за линкове"
всъщност може да причини повече вреда, отколкото полза. Може да звучи обезсърчително, но
може да изгради солидна база от линкове по правилния начин, ако сте търпеливи и
последователна в усилията си.
Първата стъпка е да се създаде връзки от всички ваши собствени домейни. Вашият блог,
Facebook страници, Twitter сметки и всички други социални медии
обекти трябва да включва всички линкове към вашия сайт. Когато публикувате
вписването на тези обекти, съдържа връзки към сайта си, в зависимост от случая. Когато
други "retweet" тези връзки, можете да получите експоненциално експозиция.
Можете да се обърнете партньори и поддръжници, за да се добавят линкове към техните интернет страници.
Това е може би е добра идея да ти върне услугата също. Помислете част
на вашия уеб сайт, който подчертава "продукти да използвам" или "Аз услуги
препоръчвам. "Вие ще бъдете изумени как това не само ще помогне на SEO
ранг, но това ще се увеличи вашите реферали също.
Когато е възможно, опитайте се да въведете ключови думи в котва текст (на текст
, който действа като връзката, като кликнете тук или да научите повече). А богати на ключови думи
връзка може да прочетете на Гилбърт водопроводчик или My Web Design бизнес. Това
значително ще увеличи надеждността и дума ракета на търсенето
двигателя ранглиста.
Местни обяви Търсене
Ако предоставят продукти или услуги на местни клиенти, местен търсене
списък е чудесен начин за увеличаване на експозицията в търсачките. Когато
някой търси местен доставчик, Google често ще ги изпраща
на техните местни обяви.
За да поставите вашия бизнес на картата (буквално), отидете на
www.google.com / места. Изберете "Добавяне на нов бизнес", за да въведете
11
бизнес адрес, данни, категория, снимки
и много други. Google ще трябва да потвърдите
адрес с обаждане по телефона или на пощенска картичка
изпратено до вашия адрес. След като потвърди,
ще започнат да се появяват в местната търсения ...
и си класиране ще се подобри значително.
Ключови думи, входящите линкове и локално търсене
листинги, са чудесен начин да получите вашия уебсайт
признати в биологичното търсения. И
Най-добрата част? Това е напълно безплатно!
Платена реклама е следващата стъпка, след като сте органични трафик идва
към вашия сайт. Когато казваме "платена реклама", ние не говорим за
наемане на Медисън авеню фирма да получите вашата фирма, признати през
Супер Боул. Но все още можете да работим малко магия реклама на вашия
Сама ... за една малка част от разходите.
Най-добрият начин да започнете в платена реклама са през Google
Adwords и Facebook реклами.
Google Adwords
Със сигурност има други платформи
, които можете да закупите Pay-Per-Click
(PPC), реклами, но Google е най-простият и
най-известните. За да настроите профила си,
отидете на www.google.com / AdWords.
След това можете да преминете, за да създадете
Първата кампания. По принцип, ще кандидатства за
ключови думи, които са най-подходящи за вашия
бизнес, както и да заплати определена Google
сума за всеки път, когато някой кликне върху
Вашата реклама. Ще трябва да се реши цялостно
бюджет и с цена на кликване (CPC) процент
, които са готови да платят.
Например, ако решите, че искате да похарчите $ 100 на ден, и
сте готови да платите $ 5 за всеки клик, след това Google ще пуска реклама
докато не стигне 20 посетители. Лесно можете да следите резултатите и да се произнася
Платена реклама | Създаване време: 1-3 часа
12
как /, когато трябва да промените вашата реклама - това ще отнеме малко фина настройка на
намерите оптимални резултати.
Не забравяйте да гледате видеоклипове или дори да изтеглите ръководство за начинаещи -
те са големи ресурси за вас да започнете работа с Adwords.
Друг голям ресурс за Adwords
кампании е Google Ad Planner.
Можете да използвате инструмента на
www.google.com / adplanner. Вие ще бъдете в състояние
за изследвания определени сайтове, за да видите какъв вид
на трафика, е да ги посещавате. Можете да изберете
Вашата целева аудитория, например, и след това
виж какви видове сайтове, които посещавате.
Тези данни ще ви помогне да решите къде
реклами ще ви донесе най-добрия резултат за
долар.
Facebook обяви
Друг голям път за платена реклама
е във Facebook - с посветена Facebook
Обяви. Facebook е на второ място в Google
от гледна точка на посетителите на сайта на ден ... Това е много
от хора, които може да се постигне чрез
просто Facebook реклама.
За да се създаде, вие очевидно се нуждаят от
Facebook профил. След като влезете в системата,
Може да започнете веднага. За да се създаде реклама
че ще изпрати хора на вашия сайт, щракнете върху
за "Създаване на реклама", намиращ се в дясно
страна на вашия екран.
Вие ще бъдете насочени към проектиране инструмент, за да започнем Вашата реклама. Ще
бъде помолен за вашия уеб сайт URL адрес, заглавие за вашата реклама, изображение и
някои основния текст. Можете дори да видите предложи идеи, като щракнете върху
"Предложете Ad" бутона по време на създаване на реклами.
След като сте доволни от начина, по който изглежда Вашата реклама, ще избера целеви
демографските и да видим оценява достигне вашата реклама. Можете да изберете
бюджет и времеви срок за рекламата си, както добре.
13
ЗАБЕЛЕЖКА: С Google, Вие избирате думите, че хората ще се търсят.
С Facebook, Вие избирате какъв тип хора, които ще изпрати Вашата реклама
да. Ако изпращате на обява за стоматология доставки, например,
можете да изберете да го изпратите на хора с "зъболекар" или "стоматолог"
някъде в профила си. Facebook обяви са чудесен начин да се установят
групи или лица, които отговарят на вашия целеви пазар.
Това е всичко! Това е просто толкова просто. Възползвайте се от Google Adwords и
Facebook реклами, за да се генерира постоянен поток на трафика към вашия сайт.
Да, това е път, когато стъпи върху социалните банда медии. Над 75%
на потребителите използват социалните медии в някои формат да се запознаят с
продукти и услуги ... така че, освен ако Вашият целеви пазар очевидно не е
използване на социални медии, не могат да си позволят да се пропускат възможности за действие.
Но преди да отида в подробности, не трябва да забравяте това нещо:
не се продават на социалните медии. Социални медии е за теб да стане част
на общността. Фирми, които се опитват да продават на социалните медии обикновено
се срещна с тежки реакции. Концентрирайте се върху вашето име все там
и изграждането на вашия likability и опит. Вие ще бъдете в състояние да ги продават
по-късно ... от вашия сайт.
Първи стъпки в социалните медии не е толкова трудна, тъй като може да изглежда на първо време.
Има няколко прости неща, които можете да направите, за да направи изпръсквам в онлайн
общност.
Старт и поддържаш блог
Блоговете са лесни за създаване и лесни за
поддържа - дори не трябва да
консултирайте се с уебмастъра. Един от най-
Най-лесният инструменти, за да се използват Wordpress. Отидете в
www.wordpress.com и кликнете върху "Регистрация
се "в раздела в горния десен ъгъл. Можете
ще бъде помолен да създаде своя профил и
След това започва проектирането на вашия блог. Изберете
име за своя блог, че е подходящо за
компанията и индустрията и кани читателите.
След като сте настроили вашия блог, че е време да започнете да създавате съдържание. Съдържание
може да бъде всичко, което искам да бъде - но това очевидно трябва да бъдат от значение за
Вашата целева аудитория.
Социални медии | Създаване време: 1-8 часа
14
Някои предложения за публикациите в блога са:
• индустриално-специфични типове
• Специални оферти / нови функции на продукта
• Отзиви за книги
• Демонстрация и как да е
• Интервюта с работници и служители, клиенти или партньори
• Giveaways, конкурси, анкети
Насърчаване на вашите читатели да взаимодействат чрез въпроси, коментари или
обратна връзка. Ако оставите коментар, не забравяйте да отговори на тях -
Всеки обича да бъде забелязана.
Важно е също така да допринесе за блога си редовно (поне веднъж
седмично). Това ще гарантира, че съдържанието ви е свеж и че вашите посетители
продължават да се връщат. Бъдете последователни и да го реално. Други от
, че просто да се забавляват с него!
Получаване на Facebook, Twitter, LinkedIn и внимание
Всяка от тези услуги ще получат вашата марка толкова по-често и да позволи
можете да общувате с перспективи и клиенти. Всички те са безплатни,
лесен за настройка и се използва широко. Има много различни социални медии
опции, след като получи краката мокри, а ще се фокусира върху тези три услуги да
да започнете.
След като сте задали на сметките, да се активни! Започнете да публикувате линкове към вашия
блог, уеб сайт си или на други, свързани с разкази, която се намира. Ако
можете да получите отговори / съобщения от клиенти, да отговорим на тях бързо.
Тя не взема много, за да останете на върха на социалната сцена, след като медиите
да се създаде.
15
Ако искате да се консолидират на социалната
медиите табло, можете да използвате услугата
като HootSuite - www.hootsuite.com. Можете
може да наблюдавате какво се случва на всички Ваши сметки,
график актуализации преди време и дори
наблюдава разговори за вашата марка.
Коментар
Представяте ли си вечер, когато
всички само каза собствените си истории,
но така и не отговори на някой друг? В
разговор може да звучи така: ". Отидох в Европа миналата седмица" "Имам
нова кола. "" Жена ми има дете. "" динозаврите са готини. "
Надяваме се, не са на всяка вечер така. Социални медии
не трябва да бъде по-различно от един добър вечер - разговори
следва да разработва, разширява, образоват и забавляват.
Това означава, че трябва да се включат. Най-добрият начин да се ангажират
в смислени разговори е да участва! Остави коментари в блогове
да прочетете. Отговорете на Tweets и Facebook мнения. Отговор LinkedIn
въпроси. И от време на време, може да искате да линк към един блог пост
или предмет, който би бил от значение за разговор.
Колкото повече да участват в социални медии, толкова повече ще се установи
себе си като надежден експерт. В крайна сметка, това ще доведе до разпродажби ... просто да се
пациента.
Статия за търговия, ако се прави правилно, е лесен (и безплатен) начин за шофиране
трафика към вашия сайт. Най-вероятно, имате достатъчно съдържание за вашия
бизнеса и индустрията, съставена в статии, блогове, книги, технически документи,
доклади или други медии. (Ако не, сега е добър момент да започнете да създавате един
някои от тях.)
Можете да поставите вашето съдържание в статия форма (обикновено между 300-600
думи), и го разпространява безплатно статия хостинг сайтове. Тъй като автор, вие
обикновено се обозначени с надпис, който включва вашето име, био и линк към вашия
интернет страница. Можете да получите мигновени доверие, изложение и с малко помощ с вашия
SEO класиране, също.
Започване на събиране на съдържанието на статии, които ще бъдат готови за
разпределение. Към всеки хостинг сайт има различни изисквания, така че може да
Член Маркетинг | Създаване време: 1-2 часа (с изключение на статия)
16
трябва да се ощипвам на статии само за малко да
ги накара да работят. Едно нещо трябва да остане
последователно, въпреки това: не продаваме в тези
изделия. Просто информират, образоват, забавляват ...
и след това да ги изпращате на сайта, за да научат
повече.
Някои популярни сайтове статия, са:
• www.ezinearticles.com
• www.goarticles.com
• www.articledashboard.com
• www.isnare.com
• www.articlebiz.com
Видео търговия е просто публикуване на съобщение в Интернет чрез
видеоклипове. Видео може да бъде почти всичко - говориш, продукт
демо, промоционална кампания или нещо, което подчертава вашата компания
или продукт / услуга.
Тези клипове не трябва да бъде професионално направен - дори и евтин
камерата да работи. Ключът е да се създаде бръмча около видео. Ако тя е
умен, забавен, интересен, релевантна и уникален по някакъв начин, тя ще получи
трафик. Проявете творчество ... и се забавлявайте!
След като създадете вашите видео и да го качи на
YouTube. Не забравяйте да включите стабилна
описание на видео, включително
ключови думи. Линк видео обратно към вашия
уеб сайт, също. След това можете да насърчава
видео в блога си, Facebook страница, Twitter
и т.н. Насърчаване на други да го споделя също.
Няколко прости видео драстично да
увеличи експозицията си в Интернет
и ще допринесат за насочване по трафика към вашия
интернет страница.
Видео Маркетинг | Създаване време: 1 час (с изключение на създаването видео)
17
Да не се хвърлят отвежда
Вашият води ще бъде отворена, преди да се усетиш. Не позволявайте на тези потенциални
продажбите не се оползотворяват ...
Използвайте Infusionsoft за управление на води, автоматизирането на пазара
и да направи живота цяло много по-лесно. Регистрирайте се днес за 15-дневен безплатен
проучване на Infusionsoft! (№ на кредитна карта е необходимо.)
18
Без значение как да си води, трябва да има начин да се организират
тях. Организацията е ключът към ефективно пазара на тези води
в бъдеще.
Вашият водеща организация може да се направи по различни начини. Можете да използвате
електронни таблици, като например Excel, към списъка си води и да включва няколко жизненоважни
видове информация. Можете да изберете да използвате инструмента за организационни
като Outlook или Gmail, Contact Manager. Каквото и да изберете, вие ще
искам да си води организирана и достъпна.
След като е въведена система за организиране на води, че е време да
започнете да снимате още води. Най-добрият начин за улавяне на олово от
Интернет е през уеб форма. Тези форми, които обикновено се иска
името на посетителя и имейл адрес, ви позволяват да се създаде списък на водата
, които са ви дали разрешение за пускане на пазара своя продукт или услуга
към тях.
Вашият уеб форма трябва да се постави "над средната линия" на уебсайта си. Ако
Мрежата форма е скрити или трудни за да стигнем до, посетителите на сайта няма да бъде принуждаван
да я попълните. Формата Мрежата трябва да съдържа като няколко полета е възможно.
Обикновено "собствено име", "фамилия" и "имейл адрес" са достатъчни.
Когато един посетител може да види на уеб форми с полета като "домашен адрес", "телефон
моминското име на номер "или" майка ", те започват да се подозрително. Дръжте го
проста и подходящи за вашите цели.
ОРГАНИЗАЦИЯ - за управление на контакти | Общо време: 1-4 часа
СПИСЪК СГРАДА
Изграждане на списък на водата е важна част от търговията.
Независимо дали ги улови чрез уебсайта си, входящите
телефонни разговори, говорене ангажименти или просто бизнес
карта, са това, което в крайна сметка води въвеждат в продажбите. Тези съвети
ще ви помогне да изградите голям списък от възможности, които ще приемат
Вашите маркетингови съобщения и да се надяваме купуват вашите продукти /
услуги.
Уеб формуляри | Общо време: 1-3 часа
19
Трябва също така да не забравяйте да зададете очакванията за маркетинговите си
практики и обясни, че ще уважи личния им живот. Ако сте
ясно за какво ще се случи, те ще бъдат по-склонни да споделят своите
информация.
Така че е време да се уеб формата на сайта си. Ако не искате да се консултира
уеб администратор, можете да направите една себе си по-свободен сайт, като например
www.wufoo.com или www.emailmeform.com. Вие ще бъдете в състояние да
персонализирате области и получавате съобщения за нови води, които след това могат да
внос към вашата база данни.
Можете да използвате уеб формата за регистрация случай, бюлетин за записванията,
конкурси, проучвания, анкети, се отнасят с приятел програми, коментари или нищо
останало, което ще ви помогне да събере информация. И уеб форми не трябва да се
ограничава само до началната си страница.
Можете също така да сложите на уеб формата на вашия Facebook Фен страница за улавяне
води. За подробна видео обяснява как да направите това, посетете нашия блог.
Сега, когато имате уеб формата, в място, което трябва да предлага нещо в
замяна на вашата информация води ". Един стимул парче е нещо
на стойност, която ви предлагаме посетители в сайта, но само ако те попълват в Мрежата
форма. Това парче може да бъде много неща: изключителна видео, един Ebook,
бяла хартия или безплатна консултация. Но той трябва да има стойност. Вземи си
време в създаването на парче, което наистина ще обжалва пред вашия целеви пазар.
Доведе поколение Насърчителни ПАРЧЕТА | Общо време: 2-8 часа
20
Ето няколко идеи за парчета олово поколение, което можете да предложите:
• Безплатно ценообразуване цитат
• Купони
• Конкурс
• Рисунки
• безплатен уеб семинар (използват сайта като
www.gotomeeting.com да бъде домакин на
големи уеб семинар)
• Безплатна пробна версия
• Специални отстъпки
Направете си парче олово поколение толкова привлекателен и си форма мрежата, така че
лесна за попълване, че посетителите не може (и да не се) пропускат тази възможност.
Списъкът ви ще бъде спукване по шевовете за нула време.
Чудесен начин да изгради своя списък чрез отнесе на приятел програми. Първи
други за насърчаване на вашия продукт или услуга значително разширява обхвата си.
Освен това, когато си настоящи клиенти ще препоръчате, можете да получите незабавен
доверие.
Една добра програма за препращане трябва да си струва за лице, което извършва
препращащата. Предлагането стимули, като например безплатни продукти, парични
"Комисионни" или други награди ще им даде малко допълнителна мотивация.
Вие също трябва да им даде обезпечение за използване, когато те "продава" си
продукт, като например брошури, специални страници за кацане или други рекламни
парчета.
Вие също така ще се нуждаят от система за проследяване на нови следи в следващите
и да плащат онези, които е сезиран. Може да се създаде специална област
в организационната си система, независимо дали е електронна таблица или друг
връзка с инструмент за управление. Когато си партньорска програма печалби сцепление,
трябва да се обмисли възможността за използване на по-силен партньор модул като този
намерени в Infusionsoft.
ОБЪРНЕТЕ на приятел програми | Общо време: 2-5 часа
21
The Ultimate Multi-Tasker
Олово улавянето и изграждане на списък може да изисква много работа ... и много
различни системи.
Но Infusionsoft могат да вършат работа за вас - и това ще елиминира
"Смесена система хаос", който идва от надпреварата куп отделни
приложения. Регистрирайте се днес за 15-дневен безплатен пробен период. (Не се кредитни карти
е необходимо.)
Вие ще бъдете в състояние да улови и организиране на водата, създават персонализирани
webforms и да започне насочването на Вашите потенциални клиенти с точното послание.
22
Ние прекарваме много време се опитва да получи перспективите на нашия сайт,
като се уверите, че изглежда привлекателен, когато отида там и
улавянето им информация. Но освен ако не сме едно добро място
да съхранява тази информация и лесен начин да го намери, на
вода няма да ни направи много добри неща.
Ние обсъдиха значението на използването на някакъв вид база данни
организира си води, перспективи и клиенти. В бизнеса си
расте, най-вероятно ще трябва да преминат към по-активна организационна
инструмент. A Customer Relationship Manager (CRM) е необходимост за повечето
предприятия.
Тези бази данни се съхранява цялата си информация в една система, която улеснява
лесно извличане и точно отчитане. Можете да добавите бележки, задачи и
редица други детайли, които ще ви помогнат да доведат потенциалните си клиенти чрез
цикъла на продажби, и вашите клиенти чрез задържане на цикъл.
Има много предимства, които идват с добра CRM.
EASY за въвеждане на данни
Една добра CRM трябва да ви позволи лесно въвеждане на данни. Вашият CRM трябва да
да бъдат свързани с вашия уеб форма, например, да сведат до минимум ръчното въвеждане на данни.
Много пъти, за управление на права ще бъде добър хранилище за ваша информация,
но влизането и излизането на съхранение се повече работа.
А Мощен CRM ... и много повече
Infusionsoft използва технология, която ви позволява събиране на информация
за контакт всеки път, когато той / тя предприеме някакви действия, свързани с вашия
уеб сайт, и-мейли, пазаруване количка, форми ред и др. Той също така обединява
мощен CRM с гъвкаво прилагане имейл маркетинг.
За да видите как Infusionsoft може да бъде най-добрата система за управление на контакти
за вашия бизнес, създаване на безплатен пробен период днес! (№ на кредитна карта е необходимо.)
За управление на контакти
23
Уверете се, че използвате CRM ви позволява лесно да улови
информация. Ръчно въвеждане на информация е добре в началото, но след като
вашия списък започва да нараства, ще бъде трудно, ако не и невъзможно, да се запази
се отговори на търсенето. Много от нашите конкуренти, имейл маркетинг позволяват
да се изгради списъци с данни, така че може да е добро начало.
Получите повече информация
Също така е важно да сложиш CRM за работа в етикетирането потенциалните си клиенти
и клиенти с най-много информация колкото е възможно. Би трябвало да можете
за добавяне на данни, които ще ви помогнат да ги познаваме по-добре. В зависимост от
бизнес, може да искате да знаете и да следите информация, като например възраст, пол,
семейно положение, населено място, склонност да се чете имейли, покупка на историята,
Времето, прекарано на Вашия сайт, уеб семинар обслужване и др.
Колкото повече подробности знаете за някой, толкова по-пазарна
ще бъде. Е, как да се съберат повече данни за потенциалните си клиенти и
клиенти?
Ето няколко идеи:
• Направете проучване
• Вземете анкета
• Да държат конкурс
• Дайте нещо далеч
• Нахвърлям отбелязва, когато имате
разговор с някого
• Изпращане на електронно писмо, контакти
актуализиране на информация
• Поканете ги да участват в новия си имейл серия
Информация в реално време може да бъде много полезна за пускане на пазара да си
перспективи. Би ли било полезно да се знае, когато перспективата гледа
си демо, например, и им се обадя веднага? Или да се знае кои
продукти са възбуди интереса на определена перспектива? Помислете за
неща, които можете да направите точна, информация в реално време. Това е, когато един
мощна система влезе в игра.
ОТВЪД ОРГАНИЗАЦИЯ
А CRM ще бъде домакин на цялата информация, трябва да видите за вашия
перспективи и клиенти. С помощта на CRM за статичен списък с информация,
обаче е значително по-използване силата на централна база данни.
24
Използвайки CRM за сегмента си перспективата списък в целеви групи, ще
помогне на процеса на пускане на пазара. Би трябвало да можете да се, например,
категории своя списък от действия, които сме направили (като гледам
онлайн демо или назначава Ebook), това, което са купили,
когато последният говорил с вас, където живеят, и т.н. С този
информация, лесно можете да изпратите на целеви маркетингови кампании, които
говори пряко към отделния човек и неговите интереси.
ЦЕЛЕВИ МАРКЕТИНГ
След като знаете подробности за потенциалните си клиенти, че е време да изпрати
насочени съобщения. Използвайте тази информация, за да изпращат имейли, директна
поща, покани, купони или всичко друго, ще ги насърчават
да действа. Създаване на автоматично последователности, които могат да се прилагат за перспективите
, които отговарят на определен
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя http://martyyy-martin.blogspot.com/
matal

avatar

Posts : 46
Points : 85
Reputation : 6
Join date : 29.10.2009

ПисанеЗаглавие: Re: Интернет маркетинг 30 неща, които можете да направите днес, за да започнете да виждате резултатите утре    Съб Ное 13, 2010 8:49 am

това доста добро четиво за хората който се занимават с маркетинг
Върнете се в началото Go down
Вижте профила на потребителя
 

Интернет маркетинг 30 неща, които можете да направите днес, за да започнете да виждате резултатите утре

Предишната тема Следващата тема Върнете се в началото 
Страница 1 от 1

Permissions in this forum:Не Можете да отговаряте на темите
Всичко за парите от интернет :: Книги-
Forumotion.com | © phpBB | Поддръжка на форума | Връзки | Сигнал за злоупотреба | Create a free blog