За да бъде сайтът ви записан в топ търсачките като Google, Yahoo, или MSN не е малка работа. Има много работи, които трябва да бъдат извършени, за да се гарантира възможно най – високото разположение и дори още повече, за да се запази класиранито ви за определен период от време. Тук са някои прости съвети и стратегии, с които можете да запазите сайта си записан дори без да плащате допълнително за повече вотове.
Oптимизирайте сайта си за най – добрите търсени резултати Свързване и връзки (линкове) към сайта ви
Получаването на линкове към сайта си е едно от най – важните работи, които трябва да направите, за да оптимизирате сайта си към тръсачките, без значение от коя търсачка искате да бъдете вписани. Притежанието на линкове към сайта си ви осигурява това, че ще бъдете открити от паяците на главните търсачки и колкото повече линкове идват в сайта ви, толкова повече страници от сайта ви ще бъдат записани в търсачките. При по-известен сайт ще получите по–голямо представяне от търсачките и основния ви браузер. Търговията с линкове или тяхното разменяне с други сайтове е отличен начин за получаване на линкове за вашия сайт. Има хиляди сайтове, които автоматично разменят линкове – вие просто ще попълните заявка и когато поставите техен линк на ващия сайт, те ще направят същото. Можете лесно да получавате от 20 до 50 линка дневно от такива сайтове, въпреки че не са с такова високо качество като другите, които можете да намерите.
Всеки сайт в интернет с “Links” или “Resources” страница може да бъде потенциален линк за разменен парньор. Просто намерете сайтовете, които се свързват с вас и им изпратете молба за разменяне на линкове. Уверете се, че имате линк до техния сайт в страницата с линковете ви и им дайте специален линк до тяхната страница, за да се уверят ще линка им е включен. Също помага да разпръснете линковете им в категории дори да имате с 1,000 линка на нея. Това ще помогне да привличате хората да разменят повече линкове с вас, защото лесно ще могат да намират сайтовете си във вашата страница. Запазете списъка на сайтовете, на които сте писали и маркирайте кои са ви отговорили или не, и кои са поставили линк на сайта ви и кои не. Ако след две седмици няма наличен линк, или притежателя на сайта не е отговорил, просто изтрийте записите им от вашата директория с линкоте и продължете напред. Има достатъчно сайтове, с които може да обменяте линкове без значение на какви теми са. Тези типове сайтове основно има по–голяма популярност и по–висок качествен трафик от непосредствените представяния, въпреки че отнема доста време да натрупате сумата от линковете, от които се нуждаете.
Друг начин за бързо получаване на линкове е да се регистрирате в един различните сайтове за обмен на линкове като от linkpartners.com. Обикновено те изискват малка абонаментна такса, но ще получите голям брой от линкове за сравнително кратко време. Запомнете, когато се занимавате с този тип сайтове, занимавайте се само с линкове от личната ви директория, което ще ви помогне повече в дългия процес. Също така внимавайте с кого се свързвате без личната ви категория . Опитайте се да се придържате с високопопулярни сайтове, което ще се прояви в класирането ви във любимата ви търсачка. Притежанието на качество пред количеството линкове, както и при другите оптимизации, е чудесно, ако планирате да бъдете високо класирани за определен период от време.
Също така опитайте се да запазите получените линкове. С масивен изблик на получени линкове, които са се махнали през слеващия месец, търсачките ще почнат да подозират нещо. Или се опитайте да разпределите този масивен изблик за следващите няколко месеца, или запазете входящите линкове и броят им за последния месец. С този подход главните търсачки „виждат”, че не само печелите бързо популярност, но и продължавате да нараствате.
Съдържание
Съдържанието е друг главен фактор, затова как да бъдете класирани в търсачките. Притежанието на свежо, ново съдържание всеки месец или по–добре всеки ден, ще покаже, че сайтът ви не е в застой. Също така че зарадва посетителите ви. Никой няма да посещава сайт, който никога не се променя… те ще се преместят на друг сайт, който се обновява по-често. Страхотен начин да направите това е чрез goarticles.com или други сайтове със статии, които харесвате. Може да копирате статии на сайта си (оставяйки статията пълна, за да не нарушите авторските права на някого) и да имате безплатно, оригинално съдържание всеки ден. Oтново, по–добре е да използвате оригиналното съдържание, които са свързани със сайта ви, а не само за по–добро класиране (макар и да имате оригинално съдържание, ако не е свързано с тематиката на сайта в, ще бъде отбягвано от търсачките), но за посетителите ви е добре. Никой не иска информация за най–новата видео игра, когато посещават магазин за цветя онлайн.
Винаги променящо се, оригинално съдържание е много важно за търсачките, защото им показва, че уебсайтът ви нараства и се популяризира. Дори с по една нова статия на ден ще бъдете приятно изненадани от резултата. Ако имате време, можете да напишете своя собствена статия, която да поставите в сайта. Нейното съдържание ще бъде напълно оригинално и никой друг в интернет няма да има копие (ако имат, можете да ги издирвате и да упражните правото за копиране като автор). Можете не само да получавате оригинално съдържание като пишете статии , но и като ги публикувате в goarticles.com безплатно с името ви и линк към сайта ви в дъното. Вие осигурявате статии за online комуникацията и те ви осигуряват линкове към страницата ви. Много печеливша ситуация както и да я погледнете.
Ключови думи
Ключовите думи са във вашите мета тагове, които бихте искали да запишат търсчките и да им отделят специално отношение. Избирането на ключови думи може да бъде досадно и трудно понякога, но подходящите ключови думи могат да направят разлика между много трафик и никакъв трафик. Търсете сайтове, които са свързани с вашия, с любимата си търсачка и проверете какви ключови думи са използвали. Можете да направите това като отидете в View -> View Source в лентата с менюта. Ключовите думи ще бъдат маркирани по този начин “”. Вижте кои ключови думи са използвали, които може да ви послужат и на вас. Запазете списък с до 50 от ключовите думи, които ще паснат най–добре на сайта ви и ги добавете във вашия мета таг. Както винаги уверете се, че ключовите думи са директно свързани с вашия сайт. Това ще помогне на записването ви в търсачките, когато help браузерите намерят сайта, който наистина търсят.
Описания
Осигурете описания в вашите мета тагове за всяка една от страниците ви. Използвайте описания, за да осигурите описание за какво е изградена всяка отделна страница. Запазете ги чисти и кратки и не ги зареждайте с ключови думи. Например за главната ви страница използвайте описание, което съдържа лозунг за уебсайта и кратко резюме, показващо какво имате предвид с това. За SuperFaster.com ще кажете нещо такова “Online Маркетинг Информация, Съвети и Стратегии – Ние осигуряваме безплатни статии за всичко, което трябва да знаете за рекламирането на уебсайтовете.” С чисти описания търсачките няма да решат ще отделна страница е „дублиращо вписване” само, защото има същото заглавие като другите 30, а ще я направи по–лесна за намиране.
Alt Tags – описание на изображенията
Alt tags са описания на изображенията в уебсайта ви. Могат да бъдат видяни, когато мишката е над картинката и може да бъде видяна от паяците на главните търсачки. Притежанието на описание на картинка улеснява паяка да разбере какво има всъщност на сайта. Ако имате урок на сайт си, който описва как да си направите уеб хостинг акаунт и този урок има скрийн шотове за улеснение, трябва да направите alt tag за всеки един от тях. Това ще позволи на паяка да види, че не само имате урок, обучаващ потребителите ви как да си създадат акаунт, но и съдържащ скрийн шотовете вместо обикновени изображения на кучето или семейството ви.
Картинки, кото са част от шаблоните на сайта ви не е задължително да имат alt tags, от както са само с визуален ефект. За графичните бутони ще бъде полезно да имат alt tags, за да обесняват на паяка, че са линкове от другата част на сайта. Въпреки че не са задължителни, няма да ви навреди да имате тагове, обесняващи къде ще ви отведе бутона, ако бъде натиснат.